Rivers, lakes and the Adriatic. Great fishing possibilities! Hot spots, fish species and different fishing techniques. Enjoy nature and release these beautiful creatures.
On this blog you will find information about fishing here and details on numerous fishing spots in Croatia, Bosnia & Herzegovina, Slovenia and other countries in this region.

Come here for a holidays and bring your fishing rod! Tight lines! We support Catch & Release approach!
........................................................................................................................................................................................................................... © All rights reserved.

Monday, September 20, 2010

Team spin cup Trakoščan 2010.

Ove izuzetno kišne subote na Trakoščanu se održalo tradicionalno natjecanje u varaličarskom ribolovu "Team spin cup", koje ću pamtiti cijeli život. Prvo jer sam toga dana zakoračio u novo desetljeće svoga života, a kao rođendanski poklon moj dragi prijatelj Željko Vedernjak me pozvao da zajedno u timu odlovimo ovo natjecanje. Iako se rijetko takmičim, a više uživam u slobodnom ribolovu, ovoga puta me nije trebao puno nagovarati. Vrijeme je bilo očajno i kiša se već satima slijevala s neba, pa smo s umjerenim optimizmom doslovno doplovili do Zagorja i jezera koje je prema očekivanju ponudilo izuzetno teške uvjete za ribolov. Naglo zahlađenje, blato, poplavljeni tereni, kišurina, mutna voda i sklizave staze za hodanje oko jezera možda ne opisuju dovoljno dobro ugođaj u kojem se održalo ovo najecanje, pa je bilo za očekivati da se toga dana nećemo naloviti riba. S obzirom da je Žac odradio priličan broj tekmi u bass ligi ove godine odluka je bila da on lovi bassove silikoncima na Texas sistem, a ja ću probati kombinirati štukolov i bassolov, pa što bude. S obzirom na situaciju odabrao sam tehniku twich-anja sa kričavim voblerima uz obalu, pa sam nakon prvih sat vremena ekperimentiranja i roštanja gumama po dnu prešao na Savage-Gear Prey-a od 89 mm u fire tiger dekoru. I u prvih par zabaca u jednoj od uvala dobio sam štuku od 56 cm. Kako je natjecanje odmicalo shvatio sam da je to u stvari dobar rezultat, s obzirom da su ulovi bili rijetki, prema informacijama koje sam dobivao od drugih natjecatelja. Središnji dio natjecanja lovim na sjevernoj strani pretražujući terene bez griza u iščekivanju poziva od Žaca da mi javi da je i on upisao neki ulov u svoj karton. Sat vremena prije kraja natjecanja odlučio sam ponovo posjetiti uvalu u kojoj sam ulovio štuku, ali ovaj puta malo mijenjam pristup. Odlučujem se za Savage-Gear 4 play lip lure od 13 cm i za lagani twiching, uz potez-pauza povlačenje tek toliko da vobler bljesne bokovima i malo zapliva. I to mi je nekih 40 minuta prije kraja donijelo i drugu ribu, bassa od 36 cm, što je na kraju bilo dovoljno za pojedinačno najbolji rezultat, a uz Žacovog fantastičnog bassa od 42 cm i za ekipnu pobjedu. E da je Žac ulovio sve ribe koje je imao na udici, bilo bi još i bolje pošto mu je zbrisala još jedna štuka, som te još jedan lijepi bass koji je pljunuo mamac iz usta.



Uostalom evo i ukupne statistike natjecanja. Od 22 ekipe (44 natjecatelja) samo 8 ekipa je ostvarilo ulove, tako da je ukupno ulovljeno 11 riba (5 basseva, 4 štuke, 2 smuđa). Čestitam svim sudionicima na fer i poštenoj borbi do posljednje kapi kiše, te organizatorima na sjajno organiziranom natjecanju. Zahvaljujem se i sponzorima (Predator, Idra i Boris Jurkić) na lijepim nagradama, a posebno me razveselio Greysov štap za pojedinačno najbolji plasman (sponzor Fish&Fun iz Slovenije). Ovo mi je definitivno jedan od najljepših rođendanskih poklona kojeg sam ikada dobio :) Pozdrav i dragim prijateljima iz Slovenije koji su toga dana potegnuli priličan broj kilometara da bi došli do Trakoščana.

Link na tablicu rezultata.
https://spreadsheets.google.com/pub?key=0Avnh3PPZ5UOpdDY4MGpya1J0TnljaUtvVDJCRWYzSEE&single=true&gid=0&output=html

No comments:

Epic fishing experience during the COVID lockdown on Socotra

  Well, Robi (Robert Pljuščec) is at first good fishing buddy, than excellent photographer and now a brilliant film maker. Stuck on the isl...